REGULAMIN SKLEPU I SERWISU INTERNETOWEGO DOLOMITY NA FERRATACH

REGULAMIN SKLEPU I SERWISU INTERNETOWEGO DOLOMITY NA FERRATACH obowiązuje od dnia 24.06.2024

Sprzedawcą, właścicielem Sklepu i Serwisu Internetowego jest KLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w 80-209 Tuchom, przy ul. Spacerowa 21, wpisana do KRS pod nr 0000601924, posługująca się nadanym jej numerem identyfikacji podatkowej (NIP) 5892022001 oraz numerem statystycznym REGON 363727620, tel. + 48 601174712, email DolomityNaFerratach@gmail.com

DEFINICJE

Czas Realizacji Zamówienia  – czas, w którym zamówienie jest kompletowane, a następnie wydawane firmie spedycyjnej w celu dostarczenia Towaru pod wskazany przez Klienta adres; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy

Dni Robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)

Fizyczna książka – książka wydrukowana na papierze; nie jest nią książka w formie eBooka.

Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz na rzecz, którego świadczone są usługi drogą elektroniczną przez Sprzedawcę

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną; element tworzony po złożeniu zamówienia i akceptacji Regulaminu przez Klienta, w którym zebrane są informacje Klienta i dokumentacja związana z jego Zamówieniami, w tym zamówienia, faktury, oraz pliki do pobrania – jeśli klient dokonał zakupu produktów wirtualnych (eBooka).

Koszyk – usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Klient określa i zatwierdza przedmiot oraz warunki Zamówienia

Newsletter – bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną, za pomocą, której Sprzedawca informuje Klienta o nowościach w Sklepie i Serwisie, poprzez okresowe przesyłanie wybranych i stosownie zredagowanych treści w postaci listu elektronicznego

Polityka Prywatności – dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych Klientów; Polityka Prywatności stanowi załącznik do Regulaminu, dostępny pod tym adresem https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl//polityka-prywatnosci/

Regulamin
– niniejszy regulamin Sklepu Internetowego; Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przed zawieraniem umów na stronie Sklepu i Serwisu Internetowego, a także – na żądanie Klienta – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie przez niego, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego

Rejestracja – usługa świadczona drogą elektroniczną; procedura dokonywana przez Klienta w celu założenia Konta oraz zrealizowania Zamówienia i korzystania z określonych funkcji Sklepu i Serwisu Internetowego

Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl , z wykorzystaniem którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary

Serwis Internetowy (Serwis)– grupa stron internetowych pod adresem https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl

Baza Ferrat– grupa stron internetowych pod adresem https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl/baza-ferrat

Towar – produkt dostępny w Sklepie Internetowym, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne i szczególne właściwości każdego Towaru udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i wskazujące istotne jej warunki, dokonywane przy wykorzystaniu funkcji Koszyka; Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez system sprzedażowy Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze od godz. 10.00 do godz. 18.00; Klient może składać Zamówienia tylko na dostępne Towary

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, Serwisu Internetowego i Bazy Ferrat, w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, zakładania i prowadzenia Konta, dokonywania płatności, realizacji dostawy, składania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy. Osoba chcąca skorzystać z usług Sklepu i Serwisu musi zapoznać się i zaakceptować wcześniej niniejszy Regulamin.
2. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną Towarów. Sklep udostępnia również każdemu Klientowi bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną całodobowo przez wszystkie dni w roku. Usługami tymi są: formularz Zamówienia, formularz rejestracji i logowania, Konto, Koszyk, Newsletter, Blog.
3. W celu korzystania ze Sklepu i Serwisu Internetowego po stronie Klienta muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej Microsoft Internet Explorer 8.0 lub jej nowsza wersja, Mozilla FireFox 20.0 lub jej nowsza wersja, Apple Safari 4.0 lub jej nowsza wersja oraz Google Chrome 23.0 lub jej nowsza wersja, z włączoną obsługą JavaScript i Cookies, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768 pikseli.
4. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania ze Sklepu i Serwisu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.
5. Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

§ 2. REJESTRACJA I ROZSZERZONY DOSTĘP DO SERWISU
1. Warunkiem dokonania zakupu jest utworzenie Konta, a tym samym zalogowania, dostępu do Konta klienta lub do Bazy Ferrat. Nie można założyć konta w Sklepie, Serwisie ani Bazie Ferrat bez dokonania zakupu w Sklepie.
2.  Warunkiem dostępu do Bazy Ferrat jest zakup w Sklepie Fizycznej książki Dolomity na Ferratach – Przewodnik, autorstwa Katarzyny i Lecha Dutkiewicz. Zakup produktów wirtualnych nie umożliwia dostępu do Bazy Ferrat.
2a. Zakres dostępu do Bazy Ferrat uzależniony jest od zakupionych kolejnych części Fizycznych książek Dolomity na Ferratach – Przewodnik, w których opisane są różne obszary Dolomitów; Klient otrzymuje dostęp do tej części Bazy Ferrat, która jest opisana w zakupionej przez niego części książki.
2. Rozszerzony dostęp do Serwisu i Bazy Ferrat obejmuje dodatkowe treści, które nie są dostępne dla użytkowników niezarejestrowanych i niezalogowanych, jednak Sprzedawca nie gwarantuje i nie określa jakie dokładnie treści dostępne są w ramach rozszerzonego dostępu i na jaki czas.
3. Użytkownik zyskuje status zarejestrowanego Klienta w następstwie złożenia i opłacenia zamówienia w Sklepie, w interaktywnym formularzu. Klient wypełnia formularz, w szczególności Klient podaje swoje prawdziwe dane oraz te oznaczone jako obowiązkowe, a następnie zapoznaje się z Regulaminem zakupów co następnie potwierdza zaznaczając właściwą opcję w zamówieniu, następnie potwierdza chęć zakupu i opłaca zamówienie.
4. Z chwilą dokonania rejestracji zostaje zawarta umowa Klienta ze sprzedawcą o świadczenie usługi prowadzenia Konta na czas nieokreślony.
5. Klient może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie, poprzez wysłanie oświadczenia woli Sprzedawcy. Wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą jego otrzymania przez Sprzedawcę. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w trybie natychmiastowym, bez wypowiedzenia, jeżeli Klient narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
6. W procesie Rejestracji Klient podaje adres mailowy i hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do Konta i Serwisu. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto i dostęp do Serwisu jest niezbywalne i Klient nie może go udostępniać osobom trzecim.
7. Zakup jednego egzemplarza książki uprawnia do założenia jednego Konta i rozszerzonego dostępu do Serwisu lub Bazy Ferrat jednej osobie poprzez jeden adres mailowy.

§ 3. ZAMÓWIENIE
1. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
2. Składać Zamówienia mogą Klienci, którzy mają status zarejestrowanego użytkownika Sklepu Internetowego lub nie mają statusu zarejestrowanego użytkownika Sklepu Internetowego. Jeżeli zamówienie składa Klient nieposiadający zarejestrowanego Konta to akceptuje to, że podczas składania zamówienia tworzone jest Konto Klienta.
3. Klient sporządza Zamówienie poprzez wirtualne dodawanie Towarów do Koszyka. Skuteczne dodanie powoduje, iż w zakładce Koszyka zmienia się wskaźnik Towarów na liście Zamówienia, którą można dowolnie modyfikować.
4. Po potwierdzeniu wyboru Towarów, Klient wskazuje w formularzu Zamówienia formę przesyłki Zamówienia, formę płatności oraz adres i dane do wysyłki. Po skompletowaniu Zamówienia, Klient zatwierdza je oraz przesyła do Sprzedawcy poprzez uaktywnienie przycisku „Kupuję i płacę”.
5. Każdorazowo, przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest podsumowanie Zamówienia w celu jego potwierdzenia tj. łączna cena i informacje szczegółowe Zamówienia.
6. W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Kupuję i płacę” istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Klienta w Zamówieniu i jego modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu. Po tym momencie, Klient może zmienić Zamówienie, w szczególności skorygować błędy we wprowadzonych danych, do chwili nadania przesyłki z Towarem poprzez bezpośredni, niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.
7. Klient składając Zamówienie składa jednocześnie Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży wybranych przez niego Towarów, na warunkach wskazanych przez niego w Zamówieniu. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje poprzez przyjęcie tej oferty przez Sprzedawcę, w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia warunków Zamówienia, wysyłanych w wiadomości elektronicznej przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta w Zamówieniu.
8. Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie Klientowi treści zawartej Umowy Sprzedaży następuje poprzez wysyłanie Zamówienia na adres e-mail Klienta, podany przez niego podczas składania Zamówienia. Klientowi, który złożył Zamówienie i otrzymał oświadczenie o przyjęciu oferty przez Sprzedawcę zostanie przekazany cyfrowy dokument potwierdzający zawarcie Umowy wraz z jej treścią, w sposób wskazany w zdaniu poprzednim.
9. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po:
dokonaniu przez klienta płatności za pomocą platformy Przelewy24 lub PayPal– natychmiast po otrzymaniu przez Sprzedawcę automatycznego powiadomienia o otrzymaniu wpłaty Klienta
10. Czas Realizacji Zamówienia wynosi zwykle do 3 dni roboczych. W Czasie Realizacji Zamówienia, Towar niezwłocznie wydawany jest przewoźnikowi.
Jednak zazwyczaj przesyłka jest wysyłana w ciągu 24 godzin od opłacenia złożonego zamówienia i dostarczana w ciągu 48 godzin.
10a. W przypadku zakupu produktów wirtualnych (eBooków) realizacja zamówienia następuje natychmiast po otrzymaniu płatności, a klient może pobrać plik z zakupionym eBookiem logując się do swojego Konta, a następnie przechodząc do zakładki “pliki do pobrania” i klikając na wybrany plik w kolumnie “Pobierz”.

Szczególne zasady dotyczące zakupu, użytkowania, ochrony i dostępności zakupionych produktów wirtualnych (eBooków) opisane są w Załączniku nr 2. Regulaminu Sklepu internetowego DolomityNaFerratach – szczególne zasady sprzedaży treści w formie plików cyfrowych.

 

§ 4. CENY I PŁATNOŚCI
1. Ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają wszystkie cła i podatki, w tym VAT), wyrażone są w złotych polskich. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy.
2. Łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Klienta w formularzu Zamówienia, zgodnie ze stawkami tam wskazanymi. Cena wiążąca wskazywana jest Klientowi w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do Sprzedawcy.
3. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
a. przelew natychmiastowy za pomocą platformy Przelewy24
a. przelew natychmiastowy za pomocą platformy PayPal
4. Klient jest zobowiązany uiścić płatność za Zamówienie najpóźniej w terminie 3 (trzech) dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury imiennej, lub faktury VAT wystawianej na żądanie Klienta. Dokument sprzedaży stanowi potwierdzenie istotnych elementów złożonego Zamówienia.
6. Ceny podane w Sklepie mogą ulec zmianie (w szczególności w ramach akcji promocyjnej lub wyprzedaży Towarów), z zastrzeżeniem, iż warunki Zamówienia nie mogą ulec zmianie w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany powyżej, przed dokonaniem zmiany cenowej.
7. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już zrealizowanych lub w trakcie realizacji.
8. Promocje, rabaty, kupony nie sumują się i obniżka ceny może wynikać tylko z zastosowania jednego z wymienionych czynników obniżenia ceny.

§ 5. DOSTAWA
1. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że strony Umowy Sprzedaży zgodnie postanowią inaczej. Wysyłka poza teren Rzeczpospolitej Polskiej wiąże się ze zwiększonymi opłatami za transport, które obciążają w całości klienta.
2. Przesyłki dostarczane są w sposób wybrany przez Klienta, z zastrzeżeniem, iż Klient może wybrać jedną z następujących form dostawy Zamówienia:
a. do paczkomatu Inpost, którego lokalizację podaje klient w trakcie składania zamówienia
b. za pośrednictwem firmy kurierskiej – dostawa pod wskazany w zamówieniu adres dostawy

3. Koszt wysyłki ponosi Klient.
Koszt wysyłki to 18 zł. Dotyczy wysyłek na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Po wyborze typu wysyłki przez Klienta, koszty te doliczane są do kwoty Zamówienia w podsumowaniu.
4. Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia lub do wybranego paczkomatu Inpost. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.
5. Czas dostarczenia Zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polski zwykle trwa do dwóch dni roboczych, liczonych od momentu otrzymania zamówienia i nadania Zamówienia przez Sprzedawcę.
  Jednak zazwyczaj przesyłka jest wysyłana w ciągu 24 godzin od opłacenia złożonego zamówienia i dostarczana w ciągu 48 godzin.
6. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą jej mu wydania.

Powyższe zasady Dostawy nie dotyczą produktów wirtualnych (eBooków). Szczególne zasady dotyczące zakupu, użytkowania, ochrony i dostępności zakupionych produktów wirtualnych (eBooków) opisane są w Załączniku nr 2. Regulaminu Sklepu internetowego DolomityNaFerratach – szczególne zasady sprzedaży treści w formie plików cyfrowych.

§ 6. REKLAMACJE
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
2. Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać na adres mailowy: DolomityNaFerratach@gmail.com . Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany Towar powinien być dostarczony wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym (czyli wskazaniem osoby składającej reklamację, żądaniem załatwienia reklamacji oraz wskazaniem wady Towaru) na adres KLD Sp. z o.o. 80-209 Tuchom, ul. Spacerowa 21.
3. Sprzedawca niezwłocznie, a nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres mailowy podany przez Klienta w reklamacji.

§ 7. ZWROTY
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (droga mailową na adres mailowy: DolomityNaFerratach@gmail.com ) w terminie 14 (czternastu) dni od dnia: (a) dla Umowy Sprzedaży – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik; (b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
2. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
3. Do zachowania niniejszego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie przez Klienta z tego wzoru nie jest dla niego obowiązkowe.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy, pod warunkiem odesłania zakupionego towaru.
5. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
7. Bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Klient.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu produktów wirtualnych (eBooków), na co Klient wyraża zgodę podczas składania zamówienia.

Szczególne zasady dotyczące zakupu, użytkowania, ochrony i dostępności zakupionych produktów wirtualnych (eBooków) opisane są w Załączniku nr 2. Regulaminu Sklepu internetowego DolomityNaFerratach – szczególne zasady sprzedaży treści w formie plików cyfrowych.
§ 8. ZASADY DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z KUPONÓW RABATOWYCH
1. Kupon rabatowy upoważnia do rabatu (zniżki) w wysokości wskazanej przez sklep internetowy https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl . Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany warunków promocji w dowolnym czasie. Kody rabatowe posiadają określone daty ważności. Po ich upłynięciu nie będzie można skorzystać z kodów.
2. Oferta promocyjna w postaci kodów rabatowych dotyczy wyłącznie Klientów https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl , którzy w okresie obowiązywania promocji wpisali poprawny kod w polu „Kupon rabatowy” oraz potwierdzi go przyciskiem „Zastosuj kupon” lub „Wprowadź” podczas składania zamówienia. Wpisanie kodu rabatowego w polu spowoduje obniżenie wartości zamawianych towarów o wartość procentową lub pieniężną przekazanego Klientowi Kodu rabatowego.
3. Kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie przy zakupie towarów nieobjętych innymi promocjami. Kody rabatowe nie łączą się, nie sumują się ze sobą oraz nie mogą być wykorzystywane przy zakupie produktów objętych innymi promocjami (o ile regulamin promocji nie mówi inaczej). W jednym zamówieniu może zostać wykorzystany tylko jeden Kod rabatowy.

§ 9. NEWSLETTER I INNE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Każdy Klient może zrezygnować z każdej z usług, które Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną, w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym poprzez powstrzymanie się od korzystania z takiej usługi, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
2. Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
3. W celu zasubskrybowania Newslettera Klient potwierdza chęć jego otrzymywania wypełniając formularz dostępny na https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl lub zaznaczając te opcje podczas składania zamówienia w Sklepie.
4. Z chwilą użycia linku aktywacyjnego wysłanego na e-mail Klienta, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newsletter na czas nieoznaczony.
5. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez dezaktywację subskrypcji. Rezygnacja z Newslettera następuje poprzez wysłanie takiego oświadczenia woli na adres DolomityNaFerratach@gmail.com lub poprzez przycisk „Rezygnuję z subskrypcji” w wiadomości e-mail.
6. Sprzedawca jest uprawniony do uniemożliwienia Klientowi dostępu do usług nieodpłatnych, jeżeli Klient działa na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, czy też narusza przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu.
7. Usługi dodatkowe, a w szczególności dostęp do serwisu informacyjnego online dostępnego w zakładkach Ferraty, regiony, blog na stronie internetowej https://dolomitynaferratach-przewodnik.pl w żaden sposób nie jest powiązany ze sprzedawanymi towarami i dostęp do niego ma charakter nieobligatoryjny zależny wyłącznie do woli sprzedawcy. Sprzedawca może w dowolnym momencie włączyć lub wyłączyć ten serwis i dostęp do w/w podstron.

§ 10. ZMIANA REGULAMINU
1. Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów prawnych (zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących działalności Sprzedawców lub formy działalności Sprzedawcy) lub technicznych (modernizacja infrastruktury Sklepu). Przyczyna zmiany Regulaminu każdorazowo jest wskazywana w sposób wskazany poniżej.
2. Zarejestrowani Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości e-mail, wysłanej na 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu. Niezarejestrowani Klienci zostaną o tym powiadomieniu w komunikacie wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W tym czasie, Klient ponownie musi zaakceptować lub odmówić akceptacji Regulaminu.
3. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne, dostępne w Sklepie i Serwisie stanowią przedmiot praw wyłącznych, w szczególności stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w Sklepie i w Serwisie w jakiejkolwiek formie wymaga każdorazowo zgody Sprzedawcy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnego, w szczególności ustawy z dnia 23.4.1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego i ustawy z dnia 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta.
3. W zakresie umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego Konsumentem.
4. Klient będący Konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie odpowiedni formularz – wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista i adresy podmiotów prowadzących takie postępowania dostępne są pod tym adresem: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq592 . Jeżeli Klient nie chce skorzystać z ADR, wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd powszechny według właściwości ogólnej. Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
5. Polityka Prywatności, znajdująca się tutaj, stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.

Data wejścia w życie Regulaminu: 24.06.2024. wprowadzenie nowego Regulaminu wynika z wprowadzenia do Sklepu nowego rodzaju towarów tj. produktów wirtualnych (eBooków). Pozostałe zasady korzystania ze Sklepu,  Serwisu i Bazy Ferrat nie zmieniają się.

Załącznik 1. Wzór formularza odstąpienia od umowy.
Załącznik 2. do Regulaminu Sklepu internetowego DolomityNaFerratach – szczególne zasady sprzedaży produktów wirtualnych (plików cyfrowych np. eBooków).

Rozpocznij druk i naciśnij przycisk Enter, aby wyszukać

Koszyk

Brak produktów w koszyku.