Załącznik 2 do REGULAMINU_24.06.2024

Załączniku nr 2 do Regulaminu Sklepu internetowego DolomityNaFerratach – szczególne zasady sprzedaży produktów wirtualnych (plików cyfrowych np. eBooków).

 Postanowienia ogólne

  1. Warunkiem zakupu produktów wirtualnych (eBooków) jest posiadanie aktywnego konta Klienta w Sklepie.
  2. Ze względu na specyfikę produktów wirtualnych, możesz dokonać zakupu tylko poprzez płatność z góry.
  3. Produkty wirtualne (eBooki) objęte są technicznymi środkami ochrony, zabezpieczającymi przed korzystaniem z nich wbrew warunkom zezwolenia lub z naruszeniem prawa.
  4. Każdy zakupiony ebook oznakowany jest indywidualnym identyfikatorem (nr zamówienia i adresem mailowym, z którego zostało dokonane zamówienie), umożliwiającym przypisanie Klientowi określonej kopii. eBooki chronione technologią Watermark możesz odczytać za pomocą wielu popularnych programów i urządzeń, umożliwiających wyświetlenie plików w formacie pdf.

Szczególne warunki składania i realizacji zamówień

Proces składania zamówień dotyczących produktów wirtualnych (eBooków) jest w dużym stopniu podobny do zamówień na produkty fizyczne w Sklepie, jednak, należy zwrócić uwagę, że

  1. przed złożeniem zamówienia należy wyrazić zgodę na dostarczenie produktów wirtualnych przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość (w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy). Dzięki temu po ich dostarczeniu można od razu z nich korzystać – jednak bez możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.
  2. Po wpłynięciu zamówienia, na adres poczty elektronicznej wskazany w koncie Klienta wyślemy potwierdzenie otrzymania przez nas złożonego przez zamówienia.
  3. Zamówienia obejmujące Produkty Cyfrowe przekazujemy do realizacji w momencie otrzymania przez nas informacji o dokonaniu pełnej płatności od podmiotu realizującego płatność.
  4. Po tym jak otrzymamy takie potwierdzenie, prześlemy na adres poczty elektronicznej wskazany w koncie Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. W przypadku zakupu ebooków i audiobooków w ramach jednej transakcji możesz zamówić tylko jedną sztukę danego tytułu ebooka lub audiobooka.

Zasady korzystania z Produktów Cyfrowych

  1. Zakupione i opłacone produkty wirtualne będą dostępne po zalogowaniu się w Sklepie i przejściu do zakładki „Pliki do pobrania” na koncie Klienta.
  2. Aby pobrać ebooka należy kliknąć na wybrany produkt w kolumnie „Pobierz” znajdujący się przy produkcie.
  3. Zalecamy zapisywanie zakupionych produktów wirtualnych na własnym nośniku pamięci po dokonaniu zakupu.
  4. Sklep przechowuje pliki do pobrania w okresie 1 roku od zakupu.
  5. Użytkownik może pobrać zakupiony plik maksymalnie 3 razy.
  6. Klient ma prawo korzystać z produktów wirtualnych (eBooków) na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Zabrania się w szczególności:
    1. rozpowszechnia eBooków, w całości lub w fragmentach, zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym (np. udostępniać osobom trzecim)
    2. zwielokrotniania eBooków w innym celu niż dla potrzeb własnego użytku osobistego

Reklamacje

  1. Klient może zgłosić nam reklamację dotyczącą zakupionego produktu wirtualnego, w szczególności, gdy okaże się uszkodzony lub nie ma możliwości jego pobrania, lub zakupiony produkt wirtualny nie jest zgodny z umową (rękojmia).
  2. Na reklamacje odpowiadamy w terminie 14 dni.

Odstąpienie od umowy

  1. W przypadku zakupu produktów wirtualnych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. na płycie CD), Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeśli za jego zgodą Sklep spełni świadczenie przed upływem ustawowego terminu 14 dni do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a klient zostanie poinformujemy o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
  2. Informacje o utracie prawa do odstąpienia od umowy w takich sytuacjach przekazujemy Klientowi przed złożeniem zamówienia dotyczącego produktów wirtualnych. Warunkiem złożenia zamówienia dotyczącego produktów wirtualnych jest również wyrażenie przez Klienta zgody na spełnienie przez Sklep świadczenia przed upływem ustawowego terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i związaną z tym utratę prawa do odstąpienia od umowy.
  3. Jeśli Klient jest Konsumentem, i mimo jego reklamacji związanej z niedostarczeniem produktu wirtualnego, nie dostarczymy go niezwłocznie lub w uzgodnionym w ramach reklamacji terminie, to Klient ma prawo odstąpić od umowy.
  4. Jeśli Klient jest Konsumentem, nawet jeśli reklamacja związana z niedostarczeniem Produktu Cyfrowego nie została przez niego złożona, to ma on prawo odstąpić od umowy, jeśli:
    1. Sklep oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że Sklep nie dostarczy Klientowi produktu wirtualnego; lub
    2. Sklep uzgodnił z Klientem lub z okoliczności zawarcia umowy wynikało, że określony termin dostarczenia produktu wirtualnego ma dla Klienta istotne znaczenie a Sklep nie dostarczył tego produktu w deklarowanym terminie.

Rozpocznij druk i naciśnij przycisk Enter, aby wyszukać

Koszyk

Brak produktów w koszyku.